Copy & Paste This Code:

söndag 8 augusti 2010

Larv-kort


Jag hittade den här ljuvliga lilla larven på Pyssloteket och blev kär!!!!

Har stämplat larven i en distressruta, tekniken har jag lärt mig på en kurs, också på Pyssloteket.



Material jag använt:

Brun cardstock
Rosa cardstock
Vit cardstock till distressrutan
Mönstrat papper från MajaDesign "Blomstra"
Stämpel, larven, clear stamps från Inkadinkado
Distress Ink "faded jeans" till larven och distressrutan
Disterss Ink "vintage photo" som jag färgat kanterna med och sedan rivit med Edge Scraper
Stickles "waterfall" till prickarna på larven
Stämpel "Inte gammal, bara född för tidigt" Vet tyvärr inte var jag köpt den....
Alfabet, dies från Tim Holtz, lackat med 3D Chrystal Glaze
Blomma och blad, vet ej varifrån.........





Jag tror jag är inne lite i en brun/rosa/ljusblå period....................

1 kommentar: