Copy & Paste This Code:

söndag 29 augusti 2010

Tim Holtz Halloween



Nu har det även blivit ett kort helt i Tim Holtz anda. Så gott som allt material är design Timpan och som vanligt inhandlat hos Anna på Pyssloteket.

Svart CS till själva kortet.

Bakgrundspapper från Tim Holtz Paper Stack.

Döskalle och pil, Grungeboard från T.H

Alfabet, även det från Timpan, utstansad i orange CS i min Cuttlebug och infärgat lätt med Distress Ink Black soot. Jag har fäst alfabetet med kuddar och även haft på "3D Chrystal Glaze".

"Nätet" i cirkeln är Timpans Embossfolder "Checkerboard & Cracket Set" och jag har använt mig av tekniken "Enamel och distressdyne färg".

Spindlarna fanns i en gömma här hemma.

1 kommentar:

  1. Jag gillar verkligen din stil... Här fanns det gott om inspiration!

    SvaraRadera